بزرگمرد

اطلاع رسانی

بزرگمرد

اطلاع رسانی

جواهرات صنعتی

جواهر جمع جوهر است و جوهر به معنای گوهر؛ 

گوهر به سنگی کم حجم و گران قیمت اطلاق می شود که معمولا از جنس یکدست و مطلوبیت حداکثری انسان ها برخوردار باشد.کم کم جنبه ی کم حجمی و گران قیمتی آن بر دیگر ویژگی هایش فائق آمد و دیگر به هر چیز کوچک؛مینیاتوری و گران قیمت اطلاق لفظ جواهر رایج شد.اینجا بود که در عصر جدید با به میان آمدن قطعات کوچک تلفن همراه و کامپیوتر مثل سی پی یو -رم-ام پی تری پلیر-و چیزهایی دیگر از این قبیل که هم کم حجم وهم گران قیمت بودند؛به علاوه کاربرد صنعتی داشتند لقب جواهرات صنعتی رایج شد.

مسئولیت جهانی

در مصاحبه ای که با خانم سعیده ی اسلامیه از جانب کتاب هفته شماره ۸؛مورخ ۳۰تیر ۱۳۸۰ داشتم ایشان از قول من نوشته اند که ترجمه ی این کتاب شاید همان مسئولیت جهانی است که من به عنوان انسان و مظهر اسم واحد خداوند در قبال مردم به عهده دارم. 

آری.من این را گفته ام که

این ترجمه ی چهل جلدی "مسئولیت جهانی " من است.  

مرا در این کار یاری کنید.

آیا امیدی هست؟

چه می کنید؟